21 Eylül 2015 Pazartesi

67. Emmy Ödül Gecesi Kırmızı Halı

Merhaba Sevgili takipçiler;

Yakın zamanda bloga yazma imkanı bulamadım, üzgünüm. Bugün bloğumda Türkiye saatiyle dün akşam gerçekleşen Emmy Ödülleri Kırmızı Halı kıyafetlerini paylaşacağım.
67.Emmy Ödül gecesinde benim en çok beğendiğim isim Modern Family dizisiyle yıldızı parlayan Sarah Hyland. Sarah Zac Posen imzalı bordo sade bir tuvaletle ve sade saçıyla benim favorimdi. Bordo elbisesiyle aynı renkte olan ojeleride dikkatimden kaçmadı :))


İkinci favorim gene bir bordo. Zuhair Murad seçen Lena Headey. Lena Heady'i en iyi drama dizisi ödülü alan Game of Thrones dizisi ile biliyoruz. Sanırım beni en çok çeken renk bordo olmuş, birinci ve ikinci favorilerime bakınca.


Julianne Hough'un Marchesa siyah elbisesinin üst tasarımı çok ilgimi çekti. Açıkçası bana kırmızı halı için elbise teklıf edilse öyle farklı bir tasarımı olan bir seçim yapardım ama tabi grçekten teklif gelse nasıl olur bilemeyeceğim:)) Biraz zor bir elbise lakin ben tasarımını üstündeki detayı çok beğendim.


Ve son olarak size en sevdiğim aktris'in elbisesi hakkında yazarak bu postumu noktalıyorum.  Sofia Vergara. Kendisi Modern Family'de oynuyor ve dünyanın en komik aktrislerinden biri benim için. Aksanıyla yaptığı espriler, konuşması, talk showlarda verdiği samimi açıklamalar ve ropörtajlar beni daha da ısıtıyor o kadına. Genellikle Sofia Vergara kırmızı halıda çok farklı elbiseler giymiyor. Çoğunlukla düz farklı renkte ve kumaşta straplez elbiseler seçiyor ve fönlü düz, sade bir saçla poz veriyor. Bu Emmy'Lerde de gene altın sarısı değişik bir göğüs çizgisi olan St. John marka bir elbiseyle boy gösterdi. Elbiseyi çok farklı bulmadım lakin Sofia Vergara'ya karşı olan sevgimden dolayı ona her şeyi yakıştırıyorum ve sizlerle paylaşıyorum.



Hepinize iyi haftalar ve okumalar!
Takipte kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder