14 Eylül 2015 Pazartesi

Ilk Outfit Postum 😉

Herkese merhaba;

Bugun sizlerle ilk defa bir pazartesi outfit'imi paylasicam. Zaten Instagram'dan beni takip edenler m.vesh adli hesabimdan neler giydigimu hergun gorebiliyorlar. Bende blogumdan tekrardan daha ayrintili bir sekilde sizlere aktaricam. 

Uzerimde gormus oldugunuz t-shirt'u Bologna'da Via Oberdan'da bulunan Brandy Melville'dan aldim. Brandy'nin magazalarinin cok sik olmamasi sinir bir durum fakat buluncada degerlendirmek lazim 😉
 Pantolunum Zara Premium Denim koleksiyonundan. Her sezon o koleksiyondan jean'ler bulmak mumkun. 

Cantami bu yaz Fransa Cotte D'Azur Nice'e gittigimde aksamlari kurulan pazar'dan aldim. Sirt cantasi seklinde olmasi kullanimi kolaylastiriyor. 

Ve son olarak ayakkabilarimda Nisan ayinda Paris'teki bir Adidas Originals magazasindan aldim. Adidas X Hyke kapsul koleksiyonundan. Bugunluk boyleydim.

Herkese iyi haftalar
Ve iyi okumalar
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder